34775748 - 041

7411 431 0914

پلای وود در تهران

پلای وود در تهران چیست؟

بدون شک بزرگترین و مشهورترین بازار انواع محصولات و مصنوعات چوبی بازار بزرگ تهران می باشد . که در مورد ورق های پلی وود یا همان پلای وود نیز همین امر صادق است و بزرگترین بازار و مرکز خرید و فروش این ورقهای چوبی در شهر تهران و در چند منطقه معروف و مشهور قرار دارد که در ادامه توضیح داده می شود.

یکی از این مراکز بزرگ خرید و فروش محصولات چوبی و ورق های پلای وود سایت چوب فروشان خاوران واقع در منطقه پاکدشت تهران می باشد که در این سایت بزرگ انواع و اقسام محصولات و مصنوعات چوبی به صورت عمده و خرده خرید و فروش می شود در این مرکز خرید هر نوع ورق چوبی را با هر انداز و ضخامتی و با هر مقدار و تیراژی می توان تهیه کرد .

 

که محصولات وارداتی و خارجی که از کشورهای مختلف وارد بازار تهران می شوند سهم قابل توجهی از این بازار بزرگ را به خود اختصاص داده اند . بازار چوب منطقه چهاردانگه واقع در شهرستان چهاردانگه نیز یکی دیگر از این مراکز بزرگ خرید و فروش محصولات چوبی می باشند که یکی از قدیمی ترین بازار های چوب تهران می باشد .

شرکت آذران صنعت با نام تجاری ورق پلی وود آذران از دیرباز تاکنون یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان برتر این نوع محصولات چوبی در داخل کشور می باشد که بخش قابل توجهی از تولیدات کارخانه خود را در بازار بزرگ تهران به فروش می رساند که اکثر فروشندگان با محصولات شرکت آذران صنعت آشنایی کامل دارند. جهت خرید پلای وود در تهران می توانید با ما تماس بگیرید.

 

پلی وود تهران :

بدون شک استان تهران بدلیل بزرگی و ازدحام مشاغل مختلف و جمعیت بزرگترین بازار ایران را در همه موارد از آن خود کرده است و بازار چوب تهران نیز که پلی وود تهران نامیده می شود از این قاعده مستثنی نیست و انواع مختلف پلی وود های وارداتی و داخلی در آن یافت می شود و به خرید و فروش می رسد. پلی وود تهران به طور کلی به دو بخش پلی وود های خارجی و داخلی تقسیم می شود که پلی وودهای خارجی اعم از پلی وود روسی ، چینی ، مالزی ، اندونزی و هندی را شامل می شود و پلی وود های داخلی موجود در بازار پلی وود تهران را تولید کنندگان پلی وود داخل کشور تامین می کنند که شرکت آذران صنعت با برند پلی وود آذران یکی از تامین کنندگان مطرح این صنعت می باشد.

 

 

مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت همچنین خرید بهترین پلای وود مشهد و همچنین خرید بهترین نوع پلای وود یزد و همچنین خرید بهترین نوع پلی وود همدان با کارشناسان واحد فروش ما ۳۴۷۵۳۶۵۵ _ ۰۴۱ در ارتباط باشند.