34775748 - 041

7411 431 0914

 پلای وود ارزان

 پلای وود ارزان:

همیشه قیمت انواع محصولات چوبی با توجه به میزان کارائی آنها قیمت گذاری می شوند که در این میان ورق پلی وود یا همان ورق پلای وودها نیز شامل این قانون می باشند و اگر مصرف کنندگان و کارخانجات بخواهند این محصولات را با قیمت ارزان تری تهیه کنند باید انتظار کیفیت بسیار بالایی از محصول خریداری شده نداشه باشند.

 

و یا اینکه خریدهای خود را به صورت عمده و با تیراژ بالایی انجام دهند تا میزان تخفیف بیشتری در خرید آنها لحاظ گردد تا در نتیجه بتوانند ورق پلی وود یا پلای وود ارزان را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند که نهایتاً بتوانند در نوع محصول خروجی کارخانه خود قیمت هایی نسبتاً ارزانتری را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

همچنین برای تهیه پلای وود ارزان  این نوع ورق های چوبی می بایست که خریداران و یا کارخانجات و شرکت های مصرف کننده خریدهای خود را مستقیماً از کارخانه ها و کارگاههای تولیدی این ورق ها انجام دهند که در این روش خرید با حذف فروشندگان واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده قیمت نهایی محصول ارزانتر خواهد شد.

نهایتاً برای تهیه محصولی با قیمت ارزان یا باید از کیفیت مطلوب و مورد نظر خود صرفنظر کرده و به کیفیت نسبی ورق ها بسنده کرد و یا اینکه این محصولات را به صورت عمده و با تیراژ خیلی بالا از کارخانجات خارجی وارد کرد و یا بدون واسطه از کارخانجات و کارگاههای تولیدی داخل کشور تهیه کرد تا بتوان قیمت ارزان تری را بابت خرید پرداخت کرد.

پلای وود ارزان :

قیمت هر محصولی در هر صنفی مخصوصاً در صنف بازار چوب فروشان باید با توجه به درجه کیفی آنها تعیین گردد و هیچ موقع نمی توان قیمت ارزان پلای وود را دلیل بر کیفیت پایین آن دانست و یا قیمت بالای تخته پلی وود را دلیل با کیفیت بودن آن تلقی کرد چرا که واسطه گری ها و دلال بازی های بیش از حد و در کنار آن ارائه اطلاعات غلط و نادرست به خریداران و مصرف کنندگان پلی وود می تواند مزید علت گردد.

اما در حالت کلی پلای وود ارزان مطمئناً از مواد اولیه ارزان قیمت تهیه و تولید گردیده است و پلای وود گران برعکس این امر می باشد. شرکت اذران صنعت با در نظر داشتن دو فاکتور مهم کیفیت مناسب و قیمت مناسب و یا سعی در راضی نگه داشتن مشتریان قدیمی و جدید خود دارد و با ارئه پلای وود ارزان و مناسب توانسته تا حدی این خواسته به حق مشتریان خود را که مصرف کنندگان اصلی محصول تخته چندلایی می باشند را تامین کند.

مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت همچنین پلای وود مشهد و همچنین خرید پلای وود یزد و همچنین پلی وود همدان با کارشناسان واحد فروش  آذران صنعت  به شماره  ۳۴۷۵۳۶۵۵ _ ۰۴۱ در ارتباط باشند.