34775748 - 041

7411 431 0914

پلای وود روسی

پلای وود روسی یا همان پلی وود روسی که در کشور پهناور روسیه تولید می شود و روانه بازارهای مصرف جهانی می شود به دلیل استحکام بالا و کیفیت عالی از جمله بهترین نوع  چوب روسی می باشد و به همین دلیل کیفیت بالای محصول کارخانه پلای وود روسی از دیر باز تاکنون مورد توجه صنایع و کارخانجات بزرگ که نیاز دارند تخته پلی وود از مقاومت خیلی بالایی برخوردار باشند ، حتماً از این محصول استفاده می کنند و دلیل عمده استحکام بالا،  استفاده از درختان برگ سوزنی در تولید محصول پلای وود می باشد.

 

خرید بهترین پلای وود روسی

در بین تمامی محصولات ورق پلای وود موجود در بازار ایران ، بدون شک ورق پلی وود روسی معروف ترین و پر مصرف ترین این محصولات است و در رأس خرید و فروش و دید مشتریان و شرکتها و کارخانجات مصرف کننده قرار گرفته است که با توجه به کیفیت بالای آن واردات و مصرف زیادی دارد .

کارخانجات بزرگ با دستگاه های پیشرفته و به روز در اکثر شهرهای کشور پهناور روسیه در کار تولید انبوه این ورق ها می باشند و به دلیل همین گستردگی بازار تولید رقابت خیلی خوب و سرسختانه ای در بین تولید کنندگان صورت پذیرفته است که این رقابت ها خود به خود در ارتقاء کیفیت هرچه بیشتر محصولات مزید بر علت شده است .

 

که البته یکی از دلایل بسیار مهم وجود این کارخانجات بزرگ و پیشرفته در کشور روسیه ، چوب خیز بودن مناطق مختلف سردسیری جنگلهای روسیه می باشد که مملو از انواع درختان سخت و سوزنی برگ هستند که کاملاً مناسب برای تولید ورق  می باشند و هزینه حمل و نقل را ارزان می کند .

 

ورق پلای وود روسی به دلیل نوع جنس چوب آن که از چوب های سفت و سخت و اکثراً سوزنی برگ می باشند و همچنین استفاه از چسب واتر پروف و نیز با بکارگیری دستگاههای تمام اتوماتیک و به روز دنیا توانسته است نام و اعتبار و جایگاه بسیار خوب و بزرگی در تمام دنیا و کشورهای مصرف کننده محصولات چوبی و بالاخص کشور ایران برای خود ایجاد کند .

 

قیمت پلی وود روسی :

محصولات تخته چندلایی   و پلی وود روسی که مستقیماً از کشور روسیه وارد گمرکات ایران در بنادر انزلی و آستارا می گردد دارای کیفیت خاصیت و به طبع آن قیمت متفاوتی می باشد البته محصولات  در حالت کلی از کیفیت قابل قبولی در ایران و سراسر جهان برخوردار هستند و قیمت تمام شده آنها در کشور مبداء قیمت مناسب و قابل رقابتی می باشد اما به دلیل هزینه های گزاف و بیش از حد مربوط به گمرک و ترخیص بار قیمت تمام شده  به طور چشمگیری افزایش یافته به گونه ای که تمامی تولید کنندگان و مصرف کنندگان قادر به تهیه و تامین آن نمی باشند و به ناچار از پلی وود های ارزان قیمت چینی و یا داخلی استفاده می کنند.

قیمت پلی وود روسی به مراتب بالاتر از قیمت پلی وود آذران می باشد که این امر رقابتی شدن قیمت ها را در پی دارد و در بازار به نفع شرکت آذران صنعت رقم می خورد.

مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان و  استعلام قیمت   پلای وود فنلاند  و خرید پلای وود مالزی و همچنین خرید پلی وود چینی  با کارشناسان واحد فروش ما ۳۴۷۷۵۷۴۸ _ ۰۴۱ در ارتباط باشند.