34775748 - 041

7411 431 0914

پلای وود مالزی

محصول پلای وود در کشورهای مختلفی از جمله کشور مالزی تولید می شود و به دلیل صنعت به روز دستگاهها از کیفیت مناسبی برخوردار است پلای وود مالزی به لحاظ قدمت در مقایسه با سایر کشورهایی که به امر تولید و ساخت تخته مشغول هستند از پیشینه زیاد و خوبی برخوردار است.

پلای وود مالزی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب در بازار ایران فروش خوبی دارد و خواهان و مشتریان خاص به خود را دارد.این محصول به صورت دو نوع روکش دار و  خام یا بدون روکش تولید و روانه بازارهای مصرف می گردد.

پلای وود مالزی:

در کنار ورق های پلی وود یا همان پلای وود روسی که بهترین محصول موجود در بازار تهران و ایران می باشد  نیز که در کشور مالزی تولید می شود جزو یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات موجود در مراکز خرید چوب تهران و بقیه کلانشهرهای ایران می باشد که درجه کیفی مناسبی دارد .

محصولات مالزی نیز همانند ورق های روسی در کارخانجات پیشرفته و بزرگ و با دستگاههای اتوماتیک و سنگین لایه برداری ، چسب زنی و تولید می شود که عمدتاً به دو دسته ورق های ضد آب و ورق های معمولی تقسیم می شوند که هر کدام در جایگاه خود و با توجه به نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند .

 پلای وود مالزی که توسط واردکنندگان و تجار وارد بازار بزرگ تهران می شوند بیشتر از نوع ورق های روکش دار می باشند که اکثراً برای کارهای ساختمانی و قالب بندی بتن از آنها استفاده می کنند و به اذعان مشتریان و مصرف کنندگان طول عمر مفید بیشتری در این صنعت دارند و به همین جهت معروف و مشهورند .

چنانچه بیشتر پیمانکاران ساختمانی و انبوه سازان به دلیل کیفیت بالای این محصول و قیمت رقابتی آن با محصولات مشابه روسی رغبت بیشتری به خرید و استفاده از آنها دارند . همچنین نوع بدون روکش این ورق ها در کارهای صنعتی و سخت که نیاز به مقاومت و طول عمر بیشتری می باشد مورد استفاده قرار می گیرند .

مشتریان گرامی می توانند جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت پلای وود زنجان و همچنین  پلای وود بندرعباس و همچنینخرید پلی وود اصفهان با کارشناسان واحد فروش ما ۳۴۷۵۳۶۵۵ _ ۰۴۱ در ارتباط باشند.