34775748 - 041

7411 431 0914

تولید کننده تخته چندلایی( چند لایی ) + ارزانترین قیمت هفت لایی

مزایای تخته چندلایی ها در یک نگاه :

  1. تخته چندلایی یا همان تخته هفت لایی به لحاظ استحکام و تحمل بار و فشار به مراتب قوی تر از تخته های یک تکه است ، زیرا هر یک از لایه های آن موجب تقویت لایه های بعدی می شود .
  2. از نظر وزنی و حمل و نقل تخته ها از تخته نئوپان و ام دی اف ( mdf ) سبک وزن تر هستند .
  3. قابلیت پیچ خوری بالایی دارند و پیچ و میخ را می توان خیلی نزدیک به لبه های تخته متصل کرد بدون آن که تخته چندلایی دچار ترک شود .
  4. احتمال تاب خوردگی در آنها بسیار کم است .
  5. تخته چندلایی به صورت ورقه های بزرگ در دسترس هستند ، در نتیجه بسیار با صرفه می باشند .
  6. چوب چندلایی را می توان با روکش های بسیار متنوع خریداری کرد .
  7. از مزایای اصلی و بسیار مهم ، استفاده بهینه مصرف کنندگان از سطح وسیع و بیشتری از چوب میباشد که به راحتی میتوانند کارهای زیادی روی سطح تخته چندلایی انجام دهند .
  8. تخته  ها به دلیل خاصیت بافت چوب و حالت تار و پود قرار گرفتن لایه ها بر روی همدیگر علاوه بر استحکام زیاد ، عایق صدا و سرما و گرما نیز میباشند .

 

در یک کلام : با دوام _ سبک _ عایق صدا ، سرما ، گرما و آب

 

 

ورقها به دلیل استحکام و مقاومت زیاد از زمانهای گذشته تا کنون مورد توجه و استفاده در صنایع مختلف قرار گرفته است و امروزه نیز کاربرد زیادتری نسبت به گذشته دارد و در برخی از صنایع به دلیل استحکام بالا بجای تخته نئوپان و ام دی اف ( mdf ) از تخته چندلایی استفاده می شود .

برخی از موارد مصرف تخته چندلایی :

  1.  استفاده در صنعت مبلمان سازی
  2. استفاده در کف صندلی و انواع میز
  3. استفاده در انواع قفسه بندی های چوبی
  4. استفاده در غرفه بندی و غرفه آرایی نمایشگاه ها
  5. استفاده در ساخت انواع درب های چوبی
  6. استفاده در ساخت انواع باکس های چوبی ( جعبه های چوبی )
  7. استفاده در ساخت انواع باکس های صنعتی و صادراتی
  8. استفاده در ساخت انواع جعبه مهمات نظامی
  9. استفاده در صنعت ساختمان ( قالب بندی بتن )
  10. استفاده در ساخت بیلبورد های تبلیغاتی
  11. استفاده در ساخت انواع قرقره های چوبی سیم و کابل
  12. استفاده در ساخت کندوی زنبور عسل
  13. استفاده در ساخت انواع جعبه های چوبی فانتزی و تزئینی
  14. استفاده در ساخت اسباب بازی های فکری و سرگرمی کودکان
  15. استفاده در ساخت کف اتوبوس ها و مینی بوس ها
  16. استفاده در ساخت کف ترانزیت و تریلر
  17. استفاده در ساخت صنایع دستی و تزئینی چوبی
  18. استفاده در پالت سازی و کف پالت ( صنایع پتروشیمی و . . . )
  19. استفاده در صنعت چاپ ، برای بسته بندی _ دسته بندی و انبار کردن محصولات
  20. استفاده در کف کانکس و کانتینر
  21. استفاده در کف ، سقف و دیواره های سازه های LSF ( خانه های از پیش ساخته )
  22. استفاده در ساخت کف ، سقف و دیواره های واگن قطار
  23. استفاده در زیر سقف و زیر کف ساختمان ها و خانه های چوبی
  24. استفاده در ساخت دیواره های صخره نوردی و سنگ نورد

 

 

قیمت تخته چندلایه

تخته چندلایه یکی از مصالح پر کاربرد در صنعت چوب می باشد که در ساخت لوازم خانگی و مبلمان مورد استفاده قرار می گرد. چوب چند لایه از چسبیدن و فشرده سازی لایه های قطعات چوب ایجاد می شود.

فرآینده فشرده سازی موجب افزایش استحکام و سختی تخته چند لایه می شود به همین دلیل از تخته چند لایی جایگزین مناسبی برای چوب معمولی می باشد. ورق چند لایی بدلیل استحکام، سختی بالا، مقاوم در برابر تغییرات رطوبتی و حرارتی و طول عمر زیاد مجبوبیت زیادی در بین مردم دارد و در صنایع ساختمانی ، مبلمان، دکوراسیون داخلی و .. مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تخته چند لایه معمولا بصورت متری و یا ورق محاسبه می شود. در بازار قیمت تخته چند لایی با توجه به ارتفاع و جنس تخته چند لا متفاوت می باشد. شما باید با توجه انواع چوب ها را با هم مقایشه نمایید تا مناسب ترین نوع را برای پروژه ی خود انتخاب نمایید. مهم ترین عاملی که باعث تغییر قیمت تخته چند لایی می شود ضخامت چوب می باشد.

تخته چندلایه انواع مختلفی دارد. از انواع چوب چند لایه می توان به مواردی مانند تخته چندلایه هاردوود، تخته چندلایه سوئیچ پلیت، تخته چندلایه فنرسه، تخته چندلایه MDF و تخته چندلایه OSB می باشند. هر یک از تخته چند لایه ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود است. برای انتخاب نوع مناسب تخته چند لایی، نیازمند بررسی مشخصات و ویژگی‌های هر نوع می باشد.

هنگام خرید ورق چند لایی علاوه بر توجه به قیمت تخته چند لایه باید به جزئیات فنی و کیفیت آن توجه نمایید. همچنین قبل خرید می توانید چک کنید که استانداردهای لازم را داشته باشد و یا نشان CE را داشته باشد.

مزایای تخته هفت لایی و چوب هفت لایی چیست؟

پیشینه استفاده از آن به زمانی بر می گردد که برای ساخت یکسری ساختمان ها و پروژه ها نیاز به استفاده از چوب  درختان بود و برای این کار استفاده از چوب های بزرگ ضرورت داشت ، برای جلوگیری از آسیب رساندن به طبیعت و قطع درختان زیاد توانستند از خود درخت ورق هایی در ابعاد و ضخامت متفاوت تولید  کنند که استفاده از این نوع تخته آسان بوده است.
شرکت آذران صنعت کاوه بزرگترین تولید کننده انواع تخته هفت لایی در شمالغرب ایران توانسته با قیمت مناسب بهترین نوع چوب هفت لایی برای مشتریان عزیز را تولید و در بازار عرضه کند.

تخته هفت لایی آذران صنعت کاوه از چوب با کیفیت سپیدار تولید شده و دارای کیفیت عالی و ویژه بوده و متمایز از سایر تخته چندلایی ها در بازار ایران  ارائه شده است.
در مورد نحوه ساخت و تولید انواع تخته چندلایی می توان گفت که از بهم چسبیدن و اتصال لایه های نازک چوب با تحت فشار گرفتن با چوب به دست می آیند.

 

 

اندازه های چوب هفت لایی :

  1. چوب هفت لایی ۱۲ میل
  2. چوب هفت لایی ۱۰ میل
  3.  چوب هفت لایی ۲۴ میل
  4.  چوب هفت لایی ۸ میل

تخته چندلایی

تخته هفت لایی چه کاربرد های دارد؟

امروزه به جای استفاده از روش های قدیمی از  این تخته بیشترین استفاده می شود ، می توان مشاغلی که بیشتر استفاده را از چوب هفت لایی دارند را اینگونه شرح داد:

  • صنعت مبلمان
  • جعبه تجهیزات نظامی
  • تولید قرقره
  • صنعت جعبه سازی
  • کف اتوبوس ، ماشین های سنگین و مینی بوس
  • و…

تولید این محصولات  بر اساس سفارش مشتری در سایز و ابعاد و ضخامت های مختلف عرضه می شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت روز قبل از خرید می توانید با کارشناسان فروش در شرکت آذران صنعت کاوه با شماره ۰۴۱۳۴۷۷۵۷۴۸ تماس گرفته و در زمینه سفارش و خرید انواع چوب  و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ورق چندلایه چیست؟

در تعریف ورق چندلایه یا همان ورق هفت لایه باید گفت که در حالت کلی از بهم چسباندن لایه های نازک چوب با ضخامت ها و ابعاد مشخص که این لایه های نازک توسط دستگاهی به نام پیلر به دست می آید ، ورق چندلایه تولید می شود که البته این ورق ها ابعاد و ضخامت های مشخصی دارند که بنا به در خواست مشتریان تعیین می گردد.

 

تخته چندلایه

 

ورق چندلایه به چه صورت تولید می شود؟

ورق های چندلایی که به آنها ورق هفت لایی نیز گفته می شود به صورت های مختلف و با روشهای مختلف تولید و روانه بازار مصرف می گردد که در کشور ما ایران این ورق ها معمولاً از چوب های سبک پهن برگ تولید می شوند که معمولاً در مقایسه با ورق های چندلایه خارجی از مقاومت نسبتاً کمتری برخوردار هستند که البته این موضوع کاملاً به روش تولید تولیدکنندگان بستگی دارد.

 

کیفیت تولید ورق چندلایه به چه عواملی بستگی دارد؟

در تولید این محصول باید فاکتورهای زیادی را از قبیل چسب مورد استفاده ، میزان حرارت دستگاه پرس و میزان فشار وارد شده بر ورق را در نظر گرفت تا نهایتاً بتوان محصولی با کیفیت و شایسته تولید کرد تا رضایت مشتریان و مصرف کنندگان دائمی کلان و خرد را تامین کرد که این امر برای تولیدکنندگان از اهمیت بالایی دارد.

خرید تخته چندلایی

 

برای به دست آوردن و نگهداری مشتریان دائمی ورق چندلایه می بایستی به نکات ریز و درشت بسیاری توجه و تامل کرد که شاید این نکات در چشم بعضی از فروشندگان یا خریداران بی اهمیت جلوه دهد در حالی که در زمان استفاده از ورق در کوتاه مدت و یا دراز مدت کیفیت محصول مورد استفاده کاملاً آشکار خواهد شد.

 

انواع ورق چندلایی (هفت لایی) چیست؟

در بازار مصرف محصولات چوبی تنوع بسیار زیادی از کشورهای مختلف وجود دارد که ورق چندلایی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد به طوریکه انواع مختلفی از این ورق ها در داخل کشور تولید می شود و نیز از کشورهای خارجی وارد می شود که کیفیت ظاهری و باطنی آنها با همدیگر خیلی متفاوت و مشهود است.

 

فروش تخته چندلایی

 

بطوریکه همه این ورق هایی چندلایی را نمی توان در تمامی صنایع و کارخانجات به صورت مشترک و یکسان استفاده کرد چرا که مقاومت و میزان تاب آوری آنها با همدیگر خیلی فرق دارند به عنوان مثال ورق های معمولی و غیر ضدآب را هیچ موقع نمی توان به جای ورق های ضد آب و ضد رطوبت به کار گرفت و استفاده کرد.

نمایندگی خرید تخته چندلایی

ورق های چندلایی خارجی مانند روسی، مالزی و چینی بیشتر از چوب های سفت و سخت که چوبهای سوزنی برگ نام دارند تولید می شوند که طبیعتاً مقاومت بیشتری به محصول می بخشند و قدرت تحمل بار و تاب آوری آنها در دراز مدت بهتر جواب می دهد و معمولاً برای صنایع سنگین و سخت از این نوع ورق ها استفاده می شود.

در تولید ورق چندلایه چه نوع چوبی به کار می رود؟

اما در تولید ورق های چندلایه ایرانی اغلب از چوب های سفید ایرانی مانند چوب صنوبر ، سپیدار ، کبوده و قلمه تبریزی که به این ها چوب های پهن برگ گفته می شود ، استفاده می شود که این چوب ها در نوع خود مزیت ها و همچنین معایب خاص به خود را دارند که کاربردهای این ورق ها در صنایع مشخص است.

 

نمایندگی فروش تخته چندلایی

 

قیمت ورق چندلایی

همیشه و در همه جای دنیا قیمت محصولات مختلف با توجه به کیفیت و میزان ماندگاری آنها مشخص می شود و متفاوت است که قیمت ورق چندلایی نیز با توجه به نوع چوب آنها و میزان کیفیت ظاهری و درونی آنها متغیر و متفاوت است که هر کدام از این محصولات مشتریان مخصوص به خود را دارند که از آنها استفاده می کنند.

 

خرید تخته چندلایه

بحث قیمت در کنار بحث کیفیت ورق ها بسیار مهم است و همیشه باید قدرت بازار مصرف را در صنایع و تولیدی های مختلف در نظر گرفت و قیمتی متناسب با کیفیت ورق ها و قدرت خرید مصرف کنندگان و فروشندگان را ارائه کرد تا در ضمن سود دهی کارخانه ، تداوم همکاری بلند مدت با مصرف کنندگان را در نظر گرفت.

فروش تخته چندلایه

ورق های چندلایی ایرانی همیشه و در اغلب موارد قیمت های مناسب تری نسبت به محصولات مشابه خارجی دارند که این امر باعث ایجاد بازار بزرگ مصرف این محصولات را در پی داشته است که البته قیمت ورق های خارجی با توجه به کیفیت بالاتر و هزینه های گمرک و حمل و نقل محاسبه می شود و مورد استفاده است.

 

نمایندگی خرید تخته چندلایه

 

تمامی محصولات چوبی و همچنین ورق های چندلایی در شرکت های مصرف کننده و کارخانجات و صنایع کوچک و بزرگ قیمت پایه و قیمت مصرف جداگانه و متناسب با خروجی نوع محصول شرکت ها و کارخانجات می باشد و لازم است تا این قیمت ها ابتدا توسط تولیدکنندگان و نیز توسط توزیع کنندگان لحاظ گردد.

نمایندگی فروش تخته چندلایه

 

ورق چندلایی (هفت لایی) ارزان قیمت

همیشه یکی از فاکتورها و آیتم های مهم و مورد توجه مصرف کنندگان ورق های چندلایی یا همان ورق هفت لایی قیمت پایین تر و ارزان بوده است که البته ارزان بودن قیمت ورق ها باید در کنار کیفیت مناسب و قابل قبول ارائه گردد ، چرا که هیچگاه نباید کیفیت محصولی تحت الشعاع پایین قیمت آن قرار گیرد.

 

موارد مصرف تخته چندلایی

 

مصرف کنندگان ورق های چندلایه همیشه با استعلام قیمت از چندین شرکت متفاوت تولیدی و عرضه کنندگان به دنبال قیمت ارزان جهت خرید و مصرف می باشند فلذا باید این قیمت مناسب توسط کارخانجات تولیدی و همچنین فروشندگان و توزیع کنندگان در نظر گرفته شود تا به بازار با ثبات تری دست پیدا کنند.

 

موارد مصرف تخته چندلایه

 

ورق چندلایی آذران با پیشینه فعالیت و تولید خوب و قابل قبول که نزد مشتریان و مصرف کنندگان دارد ، همیشه سعی در ارائه محصولی با کیفیت مناسب و قابل قبول و همچنین قابل رقابت با ورق های مشابه خارجی و در کنار آن با قیمتی مناسب و رقابتی توانسته است تا بازار مصرف محصولات خود را بیشتر از گذشته حفظ کند.

ورق چندلایی آذران

و یکی از دلایل ماندگاری شرکت آذران صنعت در بازار بزرگ رقابت ورق چندلایی ارائه قیمت مناسب و رقابتی در کنار کیفیت خوب و قابل قبول بوده است ، چرا که دو فاکتور مهم قیمت مناسب و کیفیت مناسب همیشه باید در کنار یکدیگر به طور برابر حفظ گردد تا بتوان رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را تامین کرد.

تولید کننده ورق چند لایه -آذران صنعت

 چگونه ورق چندلایه با کیفیت بخریم؟

مسلماً و بدون شک در هر کار و تولیدی برای به دست آوردن محصول با کیفیت باید نکاتی را مد نظر قرار داده و رعایت کرد که برای تولید ورق چندلایه با کیفیت نیز باید  الزاماتی را در نظر گرفت و اجرایی کرد که در ادامه همین مطلب به این نکات و فاکتورها به صورت مشروح اشاره خواهد شد و کارهای لازم توضیح داده می شود.

ورق چندلایه به چه صورت تولید می شود؟

 

اتو کردن و صاف کردن لایی ها قبل از مصرف ، استفاده از چسب مناسب و مرغوب و همچنین موارد مهم و حساسی مانند میزان فشار متناسب با ضخامت ورق چندلایی مورد نظر در داخل دستگاه پرس و نیز حرارت مناسب جهت پخت محصول و همچنین میزان ماندگاری محصول در داخل دستگاه پرس با توجه به ضخامت آن.

ورق چندلایی به چه صورت تولید می شود؟

 

اگر تمامی این فاکتورها به خوبی و با دقت و به صورت مهندسی شده رعایت و اجرا گردد مطمئناً محصول خروجی کارخانه از کیفیت قابل قبول و برتری نسبت به رقبا برخوردار خواهد بود و اگر چنانچه یک یا چند مورد از این موارد به خوبی رعایت نگردد بقیه موارد رعایت شده را تحت الشعاع قرار داده و نتیجه مطلوبی نمی گیریم.

 

موارد مصرف تخته چندلایی

در این بخش به معرفی ۲۵ مورد از موارد فراوان مصرف تخته چندلایی ها در کارخانجات و صنایعی که در تولیدات محصولات خود از تخته چندلایی  استفاده میکنند ( همراه با تصویر ) پرداخته میشود :

 

۱ – استفاده در صنعت مبلمان سازی

 

 ۲ – استفاده در کف صندلی و انواع میز

۳ – استفاده در انواع قفسه بندی های چوبی

۴ – استفاده در غرفه بندی و غرفه آرایی نمایشگاه ها

۵ – استفاده در ساخت انواع درب های چوبی

۶ – استفاده در ساخت انواع باکس های چوبی ( جعبه های چوبی )

۷ – استفاده در ساخت انواع باکس های صنعتی و صادراتی

۸ – استفاده در ساخت انواع جعبه مهمات نظامی

۹ – استفاده در صنعت ساختمان ( قالب بندی بتن )

 ۱۰ – استفاده در ساخت بیلبورد های تبلیغاتی

۱۱ – استفاده در ساخت انواع قرقره های چوبی سیم و کابل

 ۱۲ – استفاده در ساخت کندوی زنبور عسل

۱۳ – استفاده در ساخت انواع جعبه های چوبی فانتزی و تزئینی

 ۱۴ – استفاده در ساخت اسباب بازی های فکری و سرگرمی کودکان

۱۵ – استفاده در ساخت کف اتوبوس ها و مینی بوس ها

۱۶ – استفاده در ساخت کف ترانزیت و تریلر

۱۷ – استفاده در ساخت صنایع دستی و تزئینی چوبی

۱۸ – استفاده در پالت سازی و کف پالت ( صنایع پتروشیمی و . . . )

۱۹ – استفاده در صنعت چاپ ، برای بسته بندی _ دسته بندی و انبار کردن محصولات

۲۰ – استفاده در کف کانکس و کانتینر

۲۱ – استفاده در کف ، سقف و دیواره های سازه های LSF ( خانه های از پیش ساخته )

۲۲ – استفاده در ساخت کف ، سقف و دیواره های واگن قطار

۲۳ – استفاده در زیر سقف و زیر کف ساختمان ها و خانه های چوبی

۲۴ – استفاده در ساخت دیواره های صخره نوردی و سنگ نوردی

 

 

 نحوه تولید انواع تخته چندلایی

چوب های گرد و خام صنوبر با قطرهای زیاد پس از خریداری و دپو در محوطه به صورت دستی پوست کنی میشوند و توسط دستگاه پیلر(وال ) به صورت لایه ها و رویه هایی با ضخامت ۲میلیمتر و ۱میلیمتر در ابعاد مختلف درمی آیند.

 

قیمت تخته چندلایی ارزان

 

در مرحله بعد این لایه ها و رویه های تولید شده در محل خشک کن  و یا درمحل باز ( بستگی به فصل سرد و گرم ) کاملا خشکانده می شوند به طوریکه هیچ رطوبتی در آنها باقی نماند.

سپس داخل دستگاه پرس اتو میشوند تا آماده چسب زنی شوند در مرحله چسب زنی که بسیار حائز اهمیت است لایه ها به دو صورت غلطکی و اسپری آغشته به چسب می شوند سپس لایه های آغشته به چسب به صورت مقطع ( حالت تار و پود ) روی هم قرار میگیرند و در ضخامت های معین وارد دستگاه پرس می شوند و با تعیین میزان فشار و حرارت لازم و زمان پخت مناسب تبدیل به تخته چندلایی میشوند و در مرحله پایانی تخته چندلایی های تولید شده پس از سرد شدن توسط دستگاه درز کن لبه بری و آنکارد می شوند و روانه  بازار مصرف میگردند .

 

قیمت تخته چندلایه ارزان

 

خرید ورق چندلایی ارزان

 

تخته چندلایی بعد از نگهداری در آب

تصاویر نمونه انواع تخته چندلایی فشرده شرکت بعد از ۲۴ ساعت نگهداری داخل آب (جهت تست کیفیت و ضدآبی)

تصاویر نمونه تخته چندلایی های شرکت

تصاویر نمونه چندلایی های شرکت که در ابعاد کوچک برش داده شده اند.

 

گزارش نتایج آزمون تخته چندلایی

  • تولید اولین تخته چندلایی ضد آب ایرانی در شهر اولین ها ( تبریز ) .
  • افتخار همکاری مستمر با چندین شرکت دولتی و خصوصی معتبر.
  • سابقه تولید و فعالیت نزدیک به  ۲۰ سال در این عرصه .
  • سابقه درخشان خوش نامی در زمان تحویل بار به مشتریان ، شرکت ها و کارخانجات .
  • تایید کیفیت مطلوب و  برتر تخته چندلایی های شرکت آذران صنعت از زبان مصرف کنندگان و مشتریان .

 

لبه و مغزی انواع تخته چندلایی

تصاویر لبه و مغزی انواع تخته چندلایی های تمام لایه و فشرده شرکت با ضخامت های مختلف

نحوه تولید لایه ها و رویه های تخته چندلایی

تصاویر و فیلم نحوه تولید لایه ها و رویه های تخته چندلایی و دستگاههای پیلر و پرس سنگین در داخل کارخانه